WHERE DREAMS COME HOME



ניהול פרויקטים
תאום, תכנון והכנת לוח זמנים - טרם תחילת ביצוע הפרויקט, עוסק מנהל הפרויקט בתאום, תכנון והכנת לוח זמנים מפורט, תוך סנכרון בין התכניות מהגורמים השונים. גם במהלך הביצוע, מתקיימות ישיבות תאום שבועיות (או תכופות יותר לפי הצורך), בהן מעלים בעיות ואתגרים שנוצרו תוך כדי התהליך, ומספקים בהתאם פתרונות מקומיים ויצירתיים בזמן אמת.
ריכוז ובדיקת החשבונות של בעלי המקצוע השונים - מנהל הפרויקט אחראי על ריכוז ובדיקת החשבונות של בעלי המקצוע השונים (מתכננים, קבלני ביצוע, או ספקים) ואישורם לתשלום על-ידי היזם של הפרויקט.
אך לא די בבדיקת החשבונות ואישורם. לניהול לוח הזמנים יש חשיבות עליונה לתזרים המזומנים למימון הבנייה. לכן, ניהול נכון ועמידה בלוח הזמנים המתוכנן, מונע הוצאות כספיות מיותרות ומהווה פקטור לבהירות, ודאות וביטחון בהצלחת הפרויקט.
לקראת סיום הבנייה, מרכז מנהל הפרויקט כל המסמכים הדרושים ודואג לקבלת אישורים הנדרשים מהרשויות השונות.